Trex 600 ESP Conversion for NEU 1912 from powerboats
9/2010 V krátkosti pár řádků k mé další přestavbě. Tento model mě neuspokojoval v seriové motorizaci s motorem Align a 6ti články LiPo. Sáhl jsem opět po motoru z řady NEU, tentokrát z 19-kové řady. Při použití motoru NEU bylo nutné v místě uložení motoru odstranit z obou bočnic příčku, dále ubrousit bočnice až k motorovému loži tak, aby motor o větším průměru, než je rozteč bočnic, přesahoval na obě strany a bočnice mu nebránily.
Z Carbonové prepregové desky o tloušťce 1.5 mm byl vyfrézován CNC set malých bočnic se čtyřmi duralovými podložkami a dvěma sloupky. Do původních hlavních bočnic byly vyvrtány pouze dvě díry ve spodní části a bočnice v tomto místě jsou rozepřené sloupky. Model je osazen motorem NEU 1912, aku LiPo 12S1P 2650mA 40/50C, listy MS Composit Champion 600, serva cyklika Savox SC-1257 TG, vrtulka Savox SH-1290 , gyro Spartan DS 760, hmotnost 3630g. Letový čas díky vysokému napětí a malému proudu až 12 minut, oproti původním 5 minutám se šestičlánkem :-)
9/2010 Setup Trex 600 ESP konverze pro NEU 1912
- motor NEU 1912H/1.5Y 532kV 8 poles/24 slots
- ESC Castle Creations ICE 80HV
- serva Savox SC-1257TG/SH-1290MG
- gyro Spartan DS 760
- listy MS Composit Champion 600
- aku LiPo 12S1P 40/50C 2650mA